Cech Rzemieślników i Przedsiębiorców w Gorzowie Wlkp.
Klauzula informacyjna
Mając na
uwadze przepisy wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
(dalej RODO), przekazujemy Państwu informacje dotyczące przetwarzanych przez
nas danych.
Administrator Państwa danych osobowych.
Administratorem
Danych Osobowych jest Cech Rzemieślników
i Przedsiębiorców z siedzibą w
Gorzowie Wlkp., ul. Obotrycka 8 (zwany dalej
Administratorem).
Można się z nami skontaktować w
siedzibie, listownie lub osobiście pod adresem e-mail: cech@gorzow.pl, cechgorzow@interia.pl
lub tel.: 95 720 30 31.
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych,
z którym można się skontaktować w siedzibie firmy, a także pod adresem j.w.
Cele i podstawy przetwarzania.
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu:
1. prawidłowej
realizacji usług określonych w Regulaminie (art. 6 ust 1 lit b RODO),
2. monitorowania jakości
świadczonych usług (art. 6 ust 1 lit f RODO),
3. wystawienia faktury,
rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej (art. 6 ust 1 lit c RODO),
4. dochodzenia roszczeń
lub obrony interesów prawnych
Administratora (art. 6 ust 1 lit f RODO) ,
5. wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych
wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów (art. 6 ust 1 lit c RODO) ,
6. marketingu własnych
towarów i usług oraz marketingu towarów i usług podmiotów trzecich, z którymi Administrator współpracuje
bezpośrednio lub pośrednio w związku z świadczonymi usługami w oparciu o
odrębnie udzielone przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust 1 lit a RODO);
Przetwarzanie na podstawie uzasadnionych interesów
Administratora
Szanując
Państwa prawa i wolności oraz interesy Administratora polegające na ciągłym
dążeniu do podniesienia jakości świadczonych usług uznaliśmy, że sporadyczne
kontaktowanie się w celu monitorowania jakości świadczonych usług w tym badania
Państwa losów zawodowych, nie będzie ingerować nadmiernie w Państwa prywatność,
ani nie będzie stanowić nadmiernej uciążliwości.
Decydując się na takie działanie
uwzględniliśmy następujące okoliczności:
·składając wniosek
(formularz), zawarli Państwo umowę na świadczenie określonej usługi wobec tego
to naturalne, że oczekiwaliście Państwo jej realizacji;
·oczywistym jest
również, że Administrator dba i dąży do podwyższania jakości świadczonych
usług, a Państwo będziecie najlepszym ich recenzentem;
·jednocześnie wychodząc
naprzeciw Państwa oczekiwaniom uznaliśmy, że będziecie zainteresowani pozostałą
naszą ofertą i realizowanymi usługami.
W ramach marketingu i monitoringu naszych
usług i podmiotów trzecich, nie przekazujemy nikomu Państwa danych osobowych, w
ten sposób ograniczamy krąg osób mających do nich dostęp.
Zapewniamy przy tym, że ochronimy Państwa
prywatność, poprzez:
-- korzystanie jedynie z danych dotyczących sfery zawodowej Państwa życia.
Interesuje nas jedynie to, co dotyczy pracy, a nie życie prywatne;
-- korzystamy jedynie z danych, które Państwo powierzyli nam w trakcie zlecania
wykonania usługi.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa
niektórych danych osobowych będą następujące kategorie podmiotów:
1.
podmioty, z którymi Administrator
współpracuje bezpośrednio lub pośrednio w związku z świadczonymi usługami – w
zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia; przypominamy, że Administrator udostępnia Pani/Pana dane
osobowe wyłącznie w zakresie i dla celów związanych z realizacją usługi;
2.
podmioty współpracujące z Administratorem
dla potrzeb należytego funkcjonowania, jak również świadczenia usług lub
wykonania umów, w tym dostawcy usług technicznych (tacy jak firmy
telekomunikacyjne, hostingowe, właściciele serwerów i przestrzeni, w których
przechowywane są dane, podmioty oferujące usługi związane z prowadzeniem
działań promocyjnych przez Internet);
3.
podmioty świadczące na rzecz Administratora
czynności z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej;
4.
organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które
wynikają z przepisów prawa;
5.
inni usługodawcy zewnętrzni przy pomocy których Administrator prowadzi swoją działalność;
6.
odbiorcy z obszaru EOG, w ramach ratyfikowanych przez Administratora porozumień, bez Państwa zgody nie będą udostępniane
dane osobowe poza obszar EOG.
Okres przechowywania danych.
Będziemy przechowywać
Państwa dane osobowe do chwili cofnięcia na ich przetwarzanie, zgłoszenia
żądania ich usunięcia lub innego podobnego żądania.
Dane będą przetwarzane przez czas
wymagany przez przepisy prawa, dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń
prawnych Administratora. Dane osobowe będą przechowywane z zachowaniem
niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych umożliwiających odpowiednie
ich zabezpieczenie w celu ochrony Państwa praw i wolności;
Prawa osób, których dane dotyczą.
Na podstawie RODO przysługuje Państwu:
1. prawo dostępu do
swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych;
3. prawo do usunięcia
danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa
lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4. prawo do ograniczenia
przetwarzania danych;
5. prawo do wniesienia
sprzeciwu;
6. prawo do przenoszenia
danych;
7. prawo do cofnięcia
zgody na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na podstawie art. 6 ust 1 lit
a RODO;
8. prawo do wniesienia
skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Obowiązek podania danych.
Podanie przez Państwa danych jest
dobrowolne, ale proszę wziąć pod uwagę, że są one niezbędne do realizacji przez
Administratora usług.
Zautmatyzowane podejmowanie decyzji.
W stosunku do Państwa danych nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany.